نیازمندی های بانوان
نیازمندی های بانوان
امروز : يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی | تعرفه تبلیغات | ثبت نام | راهنمای درج آگهی | قوانین سایت | خواندنی های مفید | تماس با ما

نیاز بانو

اولین و جامع ترین وب سایت جذب و نمایش آگهی و تبلیغات در زمینه بانوان

 
 
آمار سایت
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاربران آنلاين :15
بازديد امروز :626
بازديد ديروز: 6321
کل بازديدها : 19723828
  
 اخبار و مطالب مفید برای بانوان
جهت ارسال اخبار و مطالب مفید برای شما ایمیل خود را وارد نمایید.
اشتباهات مردان که زنان را حرص می دهد
اشتباهات مردان که موجب ناراحتی زنان می شود

شاید برخی نکات و رفتارها برای خانم ها بسیار مهم باشد ولی آقایان زیاد به این نکات توجه نکنند و همین رفتارها و اشتباهات مردان موجب سردی روابط عاطفی زن و شوهر شود.

سه نکته مهم که آقایان به آن دقت نمیکنند:

برخی از آقایان با گذشت مدتی از زندگی مشترک تغییراتی را در رفتار وگفتارخود ایجاد می کنند که در مواردی این رفتارها باعث رنجش خاطر همسر می شود

به وضعیت ظاهری خود نمی رسند

برخی از مردها بعد از اینکه مدتی از زندگی مشترکشان سپری شد ، خیال می کنند اگر در بعضی از کارهای مربوط به نظافت خود سهل انگاری کنند ، اتفاقی نمی افتد. غافل از اینکه اگر به نظافت و حفظ ظاهر خود اهمیت ندهند ، خانم احساس می کند که برای همسرش مهم نیست و به او اهمیت نمی دهد. پس همیشه به ظاهر خود برسید ( جلوگیری از بو گرفتن بدن اصلاح صورت وووووو )

روابط زن و مرد ، اشتباهات مردان در مورد زنان ، رفتارهای مردانه

اشتباهات مردان در روابط زن و مرد

تاریخ های مهمی مثل روز تولد و سالگرد ها را فراموش می کنند

هیچ وقت تاریخ های خاص زندگی مشترکتان را فراموش نکنید. چون فراموش کردن آنها باعث می شود که همسرتان احساس کند به او اهمیت نمی دهید. واو در زندگی شما فقط نقش یک خادم دارد .سعی کنید همه ساله حتی در سالهای پیری هم مناسنت های خاص را هر چند با یک هدیه کوچک هر چند یک شاخه گل به همسرتان تبریک بگویید ، زیرا این عمل موجب پایداری محبت وصمیمیت می گردد. ( این نکته را در نظر داشته باشید که برای خانم های ارزش مالی هدیه اهمیت چندانی ندارد بلکه نفس هدیه دادن آنها را بی اندازه شادمان می کند)

دیگر تحسینش نمی کنند

آیا هنوز هم وقتی همسرتان تغییری در خانه وظاهر خود ایجاد می کند متوجه می شوید؟ اگر متوجه می شوید پس به او بگویید. اگر او را تحسین نکنید تصور خواهد کرد که به کلی فراموشش کرده اید . زن ها نیاز دارند که از جانب مردانشان مورد تمجید و تحسین قرار گیرند.ودیده شوند .

قفل دل همسرتان با این کلیدها باز می شود!

احترام گذاشتن به یکدیگر در حضور دیگران، قدردانی کردن، “انعطاف پذیری” در رفتارتان، گوش کردن به حرف های دیگر و ایده پردازی در خلاقیت در زندگی از اصل های داشتن یک زندگی مشترک به دور از تنش محسوب می شوند. گفتنی است مردان و زنان با احترام گذاشتن متقابل به یکدیگر می توانند “اعتماد به نفس” را در هم افزایش دهند و اگر می خواهید همیشه شریک زندگی تان را شاد و خوشحال نگه دارید در حضور دیگران از توانایی های او تعریف و تمجید کنید.
منبع خبر : نمناک
دسترسی سریع


این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد

در سایت نیاز بانو درج آگهی رایگان می باشد و مسئولیت آگهی های درج شده در این سایت بر عهده آگهی دهنده می باشد لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.جهت شروع درج آگهی ابتدا ثبت نام نمایید ، سپس آگهی خود را ثبت نمایید(مدیریت نیاز بانو)