نیازمندی های بانوان
نیازمندی های بانوان
امروز : دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی | تعرفه تبلیغات | ثبت نام | راهنمای درج آگهی | قوانین سایت | خواندنی های مفید | تماس با ما

نیاز بانو

اولین و جامع ترین وب سایت جذب و نمایش آگهی و تبلیغات در زمینه بانوان

 
 
آمار سایت
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاربران آنلاين :20
بازديد امروز :13092
بازديد ديروز: 2056
کل بازديدها : 19768678
  
 اخبار و مطالب مفید برای بانوان
جهت ارسال اخبار و مطالب مفید برای شما ایمیل خود را وارد نمایید.
توضیحات کمدین مبتلا به ام اس از سانسور حضورش در خندوانه!
امیرمهدی ژوله نسبت به برخی سوءتفاهم‌های ایجاد شده درباره روایت طنزش از بیماری ام‌اس توضیحاتی ارائه کرد.

امیرمهدی ژوله روزنامه‌نگار و نویسنده طنز در یکی از اجرا‌های خود در این برنامه بیماری ام‌اس را به عنوان موضوع استند‌آپ‌کمدی خود انتخاب کرد و به این بیماری از زاویه‌ای طنز نگاه کرد. اما اجرای او برای عده‌ای سوءتفاهم‌های به وجود آورد.

این نویسنده که به تازگی در مسابقه خنداننده برتر «خندوانه» نیز شرکت کرده، برای برطرف شدن این سوءتفاهم‌ها توضیح کوتاهی را در اینستاگرام منتشر کرد.

او در این پست اینستاگرامی با اشاره به این موضوع که خود به بیماری ام‌اس مبتلا است، نوشت : « با سلام، اساسا رامبد می‌خواست با من به عنوان یه ام اسی موفق! گفتگو كنه كه من پیشنهاد دادم این خاطره گویی من به عنوان یه بیمار و نوع مواجهه ام با این بیماری به صورت یه شبه استند اپ كمدی اتفاق بیفته. قطعا كم كاستی هایی داشتم و به خاطر جرح و تعدیل ها و تلخی موضوع این كم و كاستی ها بیشتر هم نمود داشت.»

ژوله در ادامه نوشته خود، دلیل ایجاد این سوءتفاهم‌ها را حذف شدن قسمت‌هایی از آن برنامه می‌داند : « ضمن اینكه به خاطر درگیر بودن خودم با بیماری یه كم بی پرواتر رفتم تو دل داستان و از منظر خودم و اون چیزی كه بر من گذاشته بود، ام اس رو روایت كردم... به نظرم اگر بخش معرفی، بخشی از شوخی ها، بخشی از گپ و گفتم با رامبد عزیز و كل بخش تقدیر و اهدای لوح حذف نمیشد، این تك و توك سوتفاهمات هم برای این تك و توك دوستان پیش نمیومد.»
منبع خبر : سیمرغ
دسترسی سریع


این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد

در سایت نیاز بانو درج آگهی رایگان می باشد و مسئولیت آگهی های درج شده در این سایت بر عهده آگهی دهنده می باشد لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.جهت شروع درج آگهی ابتدا ثبت نام نمایید ، سپس آگهی خود را ثبت نمایید(مدیریت نیاز بانو)