نیازمندی های بانوان
نیازمندی های بانوان
امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
صفحه اصلی | تعرفه تبلیغات | ثبت نام | راهنمای درج آگهی | قوانین سایت | خواندنی های مفید | تماس با ما

نیاز بانو

اولین و جامع ترین وب سایت جذب و نمایش آگهی و تبلیغات در زمینه بانوان

 
 
آمار سایت
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کاربران آنلاين :12
بازديد امروز :2285
بازديد ديروز: 7736
کل بازديدها : 19444902
  
 اخبار و مطالب مفید برای بانوان
جهت ارسال اخبار و مطالب مفید برای شما ایمیل خود را وارد نمایید.
تفاوت شخصیتی مردان و زنان در عشق
از دیرباز میان تفاوت مردان و زنان به علت مسئولیت های مخصوصشان مشخص بوده و آنها از نظر هوش ،شخصیت و اندازه مغز و ... با یکدیگر متفاوت بوده اند.

سلطه جویی درمردان موج می زند توجه به شخصیت های روانی می تواند دربرقراری تعامل افراد نقش بسیار موثری داشته باشد. از این جهت آشنایی با این مسائل بسیار مهم است.

مشیت محمد زاده با اشاره به خصوصیات مردان بیان کرد: مردان به علت تعامل خانواده و مسئولیت پذیری که بر عهده مردان قرار می گیرد از کودکی بعضی از خصوصیات درآنها موج می زند از جمله منطقه قوی، جاه طلبی اجتماعی، میل به تسلط و کنترل، پرخاشگری، استعداد کمتری برای تعهد عاطفی، مقاوم در برابر مشکلات، ناتوانی به پردازش عاطفی، تمایل بیشتر به پلی گامی (یعنی یک مرد هم زمان بیشتر از یک زن دارد)، مقاومت بیشتر، شناخت خود،( درمان ها و آموزش هایی که حالت خودشناسی دارد) توانایی بیشتر برای تجزیه و تحلیل مسائل روانی (دو سطح تجزیه و تحلیل مسائل دارند عقلانی و عاطفی که بیشتر سطح عقلانی است) ، میل به استقبال طلبی، اعتماد بیشتر، توانایی بیشتر برای تغییر محیط، ناتوانی در پردازش عاطفی است.

تفاوت مردان و زنان ، تفاوت مردان و زنان در عشق ، تفاوت شخصیتی زنان و مردان

وی افزود: اما در خانم ها به علت آن روحیه مادرانه و حفظ کانون خانواده دارای خصوصیاتی از جمله عاطفه فراوان، استعداد مراقبت از دیگران، توانایی بیشتر درک مطالب، وابستگی بیشتر(اشیاء، گیاه، حیوانات)، توانایی بیشتر برای شناخت خود و دسترسی ناخودآگاهشان ، مونوگامی(تک همسری)، توانایی نگهداری تعهد، ترس از تغییر کم، بخشندگی، انعطاف پذیری بیشتر و کمتر پرخاشگر( به علت هورمون ها) هستند.

این متخصص اعصاب و روان گفت: یک سری خصوصیات در زنان و مردان مشترک است اماگفتنی است فاکتورهای زیستی، ژنتیکی، قابل تغییر نیست ولی دیگر فاکتورها را می توان کنترل شود. هر کسی را بهر کاری ساختن موضوعی که فکر تمام افراد جامعه را به خود جلب کرده ضریب هوشی آنها است موردی که فقط به صورت تست مورد آزمایش قرار می گیرد تا نشان دهنده توانایی هوش هر فرد در مقابل جمعیت جهانی باشد.

محمد زاده در خصوص ضریب هوشی زنان و مردان گفت: هیچ تقسیم بندی درضریب هوشی این دو گروه وجود ندارد و اگر هم این تفاوت باشد در حالت فیزیکی آنها است. ولی درزنان به علت، خصوصیات چشمگیری همچون استعداد کمک به دیگر، توانایی هم دلی، میل وابستگی و بخشندگی سبب می شود که یک خانم در همین صحبت کارهای روزمره خود را هم انجام دهد.

نژادها و مسائلی که تاثیرگذار است

وی اظهار کرد: بیشتر الگوهای یادگیری اجتماعی(جامعه-خانواده) بستگی به آموزش(غیر مستقیم و مستقیم) دارد. به عنوان مثال در جامعه ی که زنان مشغول به کار هستند فعال ترند و خود به خود نقش اکتسابی در محیط را می گیرند. پس هر چه قدر محیط گسترده تر باشد قدرت یادگیری وابستگی بالاترمی رود در نتیجه در هوش اکتسابی تاثیر مستقیم و مثبت دارد و بالعکس.
منبع خبر : سیمرغ
دسترسی سریع


این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد

در سایت نیاز بانو درج آگهی رایگان می باشد و مسئولیت آگهی های درج شده در این سایت بر عهده آگهی دهنده می باشد لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.جهت شروع درج آگهی ابتدا ثبت نام نمایید ، سپس آگهی خود را ثبت نمایید(مدیریت نیاز بانو)