نیازمندی های بانوان
نیازمندی های بانوان
امروز : پنحشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳
صفحه اصلی | تعرفه تبلیغات | ثبت نام | راهنمای درج آگهی | قوانین سایت | خواندنی های مفید | تماس با ما

نیاز بانو

اولین و جامع ترین وب سایت جذب و نمایش آگهی و تبلیغات در زمینه بانوان

 
 
آمار سایت
پنحشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳
کاربران آنلاين :17
بازديد امروز :6551
بازديد ديروز: 6592
کل بازديدها : 19441432
  
 اخبار و مطالب مفید برای بانوان
جهت ارسال اخبار و مطالب مفید برای شما ایمیل خود را وارد نمایید.
تقویت و پرپشت کردن مو با 5 ماسک طبیعی و خانگی !!
5 ماسک طبیعی برای تقویت و پرپشت کردن مو

تقویت و پرپشت کردن مو با ماسک سیر ماساژ پوست سر با سیر له شده می تواند موها را تقویت کند. مواد لازم برای ماسک سیر سیر متوسط : هشت یا 9 حبه روغن زیتون : یک لیوان کوچک روش تهیه و استفاده از ماسک سیر برای تقویت و پرپشت کردن مو سیرها را پوست کنده و له کنید. روغن زیتون را در تابه گرم کنید سپس روی پوره سیر ریخته و هم بزنید تا یکدست شود. مخلوط سیر و روغن را در یک بطری شیشه ای بریزید و بگذارید دو تا سه روز بماند. هفته ای دوبار این ماسک خانگی را روی پوست سرتان بگذارید و ماساژ دهید. ماسک به مدت یک ساعت روی موهایتان بماند سپس با آب ولرم بشویید. اگر می خواهید بیشتر بدانید : ماسکی که موهای شما را جوندار و زنده می کند!!

تقویت و پرپشت کردن مو با ماسک عسل و تخم مرغ عسل و تخم مرغ موهای را تقویت می کنند. مواد لازم برای تهیه ماسک عسل و تخم مرغ تخم مرغ : یک عدد عسل : یک قاشق سوپخوری روش تهیه و استفاده از ماسک عسل و تخم مرغ برای تقویت و پرپشت کردن مو تخم مرغ را با عسل مخلوط کنید و هم بزنید. ماسک را روی موهایتان گذاشته و بعد از 15 دقیقه بشویید.

تقویت و پرپشت کردن مو با ماسک عسل, ماست و روغن زیتون ترکیب زیر دارای قدرت تقویت کنندگی برای موهاست. مواد لازم برای ماسک ماست و عسل عسل : یک قاشق سوپخوری سس مایونز : یک قاشق سوپخوری ماست : یک قاشق سوپخوری روغن زیتون : یک قاشق سوپخوری زرده تخم مرغ : یک عدد روش تهیه و استفاده از ماسک ماست و عسل برای تقویت و پرپشت کردن مو همه مواد را مخلوط کنید و هم بزنید. ماسک را دو ساعت روی موهایتان نگه دارید سپس با آب ولرم بشویید. اگر می خواهید بیشتر بدانید : ماسک های طبیعی ای که موهای تان را براق و تقویت می کند

ماسک دانه کتان و روغن نارگیل این ماسک علاوه بر درخشان کردن ظاهر موها, آنها را قوی و مستحکم می کند. مواد لازم برای ماسک دانه کتان و روغن بادام دانه کتان : یک قاشق چایخوری روغن نارگیل : دو قاشق چایخوری روش تهیه و استفاده از ماسک دانه کتان و روغن نارگیل برای تقویت و پرپشت کردن مو یک قاشق چایخوری دانه کتان را بکوبید تا کاملا سابیده شود. یک لیتر آب را جوشانده و دانه های آسیاب شده را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت 15 دقیقه بجوشد. محلول را صاف کنید و بگذارید خنک شود سپس, دو قاشق روغن نارگیل به آن اضافه کنید و هم بزنید. اجازه دهید این دو ماده به مدت 10 دقیقه به طور کامل به خورد هم بروند. موهایتان را شامپو بزنید و با آب ولرم آب بکشید. محلول را روی موهایتان بریزید و بگذارید 10 دقیقه بماند سپس موها را آب بکشید. هر دو روز یکبار این کار را تکرار کنید.
منبع خبر : سیمرغ
دسترسی سریع


این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد

در سایت نیاز بانو درج آگهی رایگان می باشد و مسئولیت آگهی های درج شده در این سایت بر عهده آگهی دهنده می باشد لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.جهت شروع درج آگهی ابتدا ثبت نام نمایید ، سپس آگهی خود را ثبت نمایید(مدیریت نیاز بانو)